уторак, 7. април 2009.

LJUDI O ISUSU...


Kada bismo okupili religijske stručnjake iz celog sveta, različitih vera i iz različitih zemalja i upitali ih ko je Bog, dobili bismo mnoštvo različitih odgovora.

Piše: Sveti sluga OCA NEBESKOG I ISUSA HRISTA

John Maisel

Neki ljudi bi rekli da je Bog osoban, a drugi bi tvrdili da nije osoban. No, ako verujemo da istina nije relativna, zaključili bismo da Bog ne može istovremeno biti i osoban i neosoban. Postavljajući pitanja o tome ko je Bog i kako Ga možemo upoznati, susrećemo se sa ograničenim nastojanjima našeg razuma, dok pokušavamo shvatiti beskrajno biće, osobu ili Boga. Zbog ograničenosti našeg uma čovečanstvo je razvilo brojna različita mišljenja.

I onaj ko tvrdi da Bog ne postoji krši osnovna filozofska načela, jer se predstavlja kao osoba ograničena razumevanja (znanja) a koja daje apsolutnu izjavu o prirodi beskonačnosti. To bi bilo slično postavljenom pitanju: koliko celokupnog znanja poseduje čovečanstvo?


Albert Einstein


rekao je da čovečanstvo raspolaže sa manje od 1% celokupnog znanja. No, bi li onda bilo moguće da Bog postoji u 99% preostalog znanja?


Jasno je dakle, da osoba sa ograničenim razumom ne može sa potpunom pouzdanošću izjaviti kako Bog ne postoji. Da bi to mogao, čovek mora posedovati celokupno znanje; zato je ljudima vrlo teško zamisliti kakav je Bog zaista, a da pritom budu sigurni u ispravnost svojih mišljenja.

Dalje, možemo postaviti pitanje: Imamo li dovoljno dokaza da bismo mogli zaključiti da Bog postoji i kako je nemoguće ostvariti zajedništvo sa Njime?

Vratimo se skupu religijskih stručnjaka. Pretpostavimo da neko od njih kaže:


"Ja sam svemogući Bog - ja sam stvoritelj neba i zemlje. Stvorio sam vas i ako ikada poželite iskusiti stvarni smisao svoga života, morate me osobno upoznati i ostvatiri zajedništvo sa mnom."


Kad bi se to dogodilo, barem bismo imali odakle početi. Mogli bismo posmatrati dokaze o životu tog stručnjaka da bismo odredili istinitost ili neistinitost te njegove izjave. A to je upravo ono šta imamo u osobi Isusa Hrista.


Za vreme svoje zemaljske službe pre dve hiljade godina Isus je rekao: "Ja sam Bog." Rekao je takođe, da je Stvoritelj neba i zemlje i da jedino kroz Njega čovečanstvo može iskusiti istinski mir i ostvariti večni život. Time nije samo izrekao svoju dramatičnu objavu, već je imao dokaze za potvrđenje tih tvrdnji. Upravo je Isusova jedinstvenost dokaz Njegova božanstva. Isus je jedinstven među svim religijskim vođama upravo po svojoj tvrdnji da je Bog.


Buda nikad nije tvrdio da je Bog.




Mojsije nikad nije tvrdio da je Jahve.


Muhamed nikad nije tvrdio da je Alah.



A Isus Hrist je tvrdio da je istiniti i živi Bog!


Zapisi pokazuju da Isus nije bio raspet zato što je oživljavao mrtve ili učinio da slepi progledaju odnosno hromi prohodaju. Bio je raspet zato što je tvrdio da je Bog. Stoga pitanje Njegovog božanstva postaje veoma važno.


Buda je jednostavno rekao:



"Ja sam učitelj u potrazi za istinom."



Isus je tvrdio:


"Ja sam Istina."



Konfucije je izjavio:

"Ja nikad nisam tvrdio da sam svetac."




Isus je upitao:


"Ko me može optužiti za greh?"



Muhamed je rekao:


"Ako Bog ne prebaci svoj ogrtač milosti preko mene, ja nemam nade."



Isus je rekao:


"Ako ne verujete u mene, umret ćete u svojim gresima."


Isusove reči teraju slušatelje ili čitatelje na odluku. Ono što odlučite u vezi sa Hristom danas, to je najvažnija odluka koju ćete ikada doneti.

Vaša odluka Isusu Hristu važnija je od vaše ideologije ili od vaše karijere. Važnija je i od izbora bračnog druga. Ako je Isus zaista Bog, morate se odlučiti koji stav ćete zauzeti prema toj tvrdnji. Ako pak mislite da nije Bog, ne biste smeli imati ništa sa Njim.

C.S. Lewis,



nakadašnji profesor Oksfordskog univerziteta i poznati hrišćanski pisac, bio je ateista koji je kasnije postao hrišćaninom. U svojim delima ističe kako niko ne može biti neutralan kad je reč o Hristu Isusu. Lewis je napisao:


"Pokušavam sprečiti ljude da kažu glupost o Isusu, kao što je ova: 'Spreman sam prihvatiti Isusa kao velikog moralnog učitelja, ali ne prihvaćam Njegovu tvrdnju da je Bog.' To je nešto što ne smemo reći... Vi se morate odlučiti: ili je taj čovek bio Božji Sin, ili ludak, ili nešto još gore. Možete Ga zatvoriti kao ludu, možete pljuvati po Njemu i ubiti Ga kao demona, a možete i pasti pred Njegove noge i zvati Ga Gospodom i Bogom. Ali ne smemo sebi dopustiti glupost govoreći kako je On bio veliki ljudski učitelj. On nam nije ostavio tu mogućnost. On to nije želeo biti."


Jednog dana Isus je nekim svojim učenicima postavio dva pitanja: "Šta svet kaže da sam ja?" i "Šta ti kažeš da sam ja?" Kroz izjave nekih poznatih ljudi pokušat ćemo, barem malim delom, odgovoriti na prvo pitanje.

Ako ste već proučavali život Isusa Hrista, možda se slažete sa većinom mislilaca kako je Isus najjedinstvenija ličnost koju je svet ikada upoznao. Što temeljnije proučavate Njegov život, to ste više Njime impresionirani. Čak i skeptici i ateisti priznaju Isusovu jedinstvenost.


Renan,


francuski mislilac i ateista, rekao je: "Koja god iznenađenja budućnost može doneti, jedno je sigurno: Isus nikad neće biti nadmašen."



Rousseau,


takođe poznati francuski mislilac, usporedio je Isusa sa Sokratom izjavivši: "Ako su život i smrt Sokrata bili tkani od mudrosti - život i smrt Isusa bili su od samoga Boga."



Napoleon je rekao:


"Ja znam ljude, a Isus Hrist nije bio samo čovjek."



Lord Byron,

engleski pesnik koji nije prihvatio hrišćanska načela, i koji je umro sa samo 26 godina nakon ispraznog života podređenog svojim sebičnim zadovoljstvima, rekao je o Isusu: "Ako je ikada čovek bio Bog ili Bog čovek, Isus je bio oboje."


Nedavno je jedan pisac ovako opisao Njegov uticaj:


"Bio bih potpuo u pravu kad bih rekao kako sve vojske, sve mornarice koje su ikad postojale, svi parlamenti što su ikad zasedali i svi kraljevi što su ikad vladali - svi oni zajedno nisu uticali na čovekov život tako snažno kao jedan jedini život - život Isusa Nazarećanina."


Dakle, Isusa Hrista skeptici i ljudi koji poznaju Njegov život smatraju najjedinstvenijom osobom koja je ikad živela.

Prisetimo se početnog pitanja: "Što kaže svet da je Isus Hrist?" Neki ljudi tvrde da je Isus bio legenda ili mit, da nikad nije postojao.


Istoričar Pillip Schaff je napisao:


"Postojanje Isusa Hrista sigurno je kao i moje vlastito postojanje."



Dr F.F. Bruce je izjavio:

"Neki se ljudi igraju mitom, legendom, idealom Isusa Hrista; oni koji to čine ne rade to na temelju istorijskih istraživanja!"


Čak i vekovno stari istorijski izvori kao oni Kornelija Tacita,

rimskog istoričara iz prvog veka, detaljno govore o Hristovoj ličnosti.


Josip Flavije,

dobro poznati židovski istoričar iz prvog veka govori o životu i smrti Isusa Hrista, i o tome kako je On tvrdio da je Mesija (Božji Pomazanik) čineći pri tom velika dela.


Skeptik H.G. Wells

posvetio je u Nacrtu istoriju više od dvadeset stranica Isusu Hristu, opisujući Njegov život i smrt sa istorijskog gledišta.


Naravno, u Bibliji nalazimo četiri različita detaljna prikaza Hristova života. Primetio sam da mnogi ljudi ispituju istorijsku autentičnost Biblije, ali ponovo naglašavam kako moramo biti oprezni sa tvrdnjama koje nisu utemeljene na pouzdanim istraživanjima. Zapravo, postoji više vekovni dokazi o istorijskoj pouzdanosti četriju Evanđelja negoli za bilo koje drugo delo klasične literature.

Što kaže svet da je Isus Hrist? Primetio sam da intelektualci često vole reći kako duhovni i religijski interesi postoje samo zato da pomognu manje školovanim ljudima, da su samo neznalice i neškolovani ljudi zainteresirani za to kako upoznati Boga te da su oni jedini kojima Bog treba.

Dopustite mi da podijelim sa vama nešto od onoga što su priznati intelektualci iz naše prošlosti i sadašnjosti rekli o svojim traženjima Boga kroz osobu Isusa Hrista.

Jedan od najprofinjenijih velikana nemačke književnosti


Johann Wolfgang von Goethe,



pesnik i dramatičar, nazvao je Isusa "božanstvenim... Svetim Čovekom", napisavši: "Ako se Božanstvo ikada prikazalo na Zemlji, bilo je to u osobi Isusa Hrista."



Dobitnik Nobelove nagrade
Aleksandar Solženjicin
,


priznat u svetu zbog svojih velikih literarnih postignuća, otvoreno govori o svojoj veri u Isusa Hrista i o tome kako ga je za boravka u Gulagu jedan lekar jevrejin pridobio za Hristovu veru.



Pisci poput Lava Tolstoja i brojnih književnika nekadašnjeg SSSR-a, utvrdili su kako je Božji Duh potpuno izmenio njihove živote.


Lav Tolstoj,


slavni ruski pisac, veći je dio svog života proživio kao ateista, ali je pred kraj života izjavio: "Trideset i pet godina svog života prihvaćao sam svet kao nihilista - ne kao revolucionarni socijalista, nego kao čovek koji ni u šta ne veruje. Pre pet godina do mene je doprla vera. Poverovao sam u doktrinu o Isusu i celi je moj život doživeo iznenadnu promenu - život i smrt prestali su biti zli. Umesto očaja, okusio sam zadovoljstvo i sreću koju smrt ne može oduzeti."




Verojatno najveći književni genije svih vremene,


William Shakespeare,



rekao je pre smrti: "Predajem svoju dušu u ruke Boga, moga Stvoritelja, potpuno verujući u Isusa Hrista, svog Spasitelja."



Profesor Ambrose Fleming,

vodeći engleski naučnik i penzionisani profesor elektrotehnike na Londonskom univerzitetu, rekao je o svojoj veri u Hrista: "U Bibliji nama ničega što bi znanstveniku prouzrokovalo probleme sa Isusom Hristom."


Karl Barth,


jedan od vodećih intelektualaca prošlog veka, poznat kao "veliki švajcarski mislilac", na pitanje koja mu je najdublja misao što ju je ikad izrekao, odgovorio je: "Isus me voli. To znam"



Profesor Charles Malek,

bivši glavni tajnik Ujedinjenih naroda, govoreći o svojoj veri u Hrista, izjavio je: "Mi moramo odbaciti podelu između Hrista i svemira, između razuma i vere." On mi je lično pričao o svojoj predanosti Isusu Hristu kao svom Spasitelju i Gospodu.


Zato vas molim, nemojte reci kako je Isus bio samo dobar i moralan čovek, i nemojte prihvatiti zaključak kako On nikad nije postojao i kako je bio samo mit ili legenda. I molim vas, nemojte misliti da je samo neznalicama i neškolovanim ljudima potreban Isus Hrist. Mislim da zbog ljubavi prema istini to ne bi bilo pošteno.




A SADA BRATE I SESTRO DAJMO ZAJEDNO ODGOVOR OD KOGA NAM ŽIVOT ZAVISI...


KO JE ZA TEBE ISUS HRISTOS?


ZA MENE IGORA ŠPADIJERA JE GOSPOD I BOG MOJ!!! VEČNA JE SLAVA NJEGOVA


DA LI SAM GA ZASLUŽAN ILI DOSTOJAN?


NARAVNO DA NISAM I NIKADA TO NISAM I BIO!!!


DA LI NAS ISUS VOLI?


DA TO JE ISTINA!!!


ZAŠTO NAS VOLI?


RAZLOG ZAŠTO JE ISUS NAS OVAKVE: BEDNE, PALE, JADNE, PONOSITE, GNEVNE, PREVARNE, BLUDNE, SVADLJIVE, POGANE, LAŽNE, KUKAVICE, LOPOVE, UBICE, KURVE, PRELJUBNIKE, PONOSITE I GORDE...ZAVOLEO TOLIKO SNAŽNO, ON SAVRŠENI I SILNI SIN BOŽIJI, DA JE USTAO SA SVOG CARSKOG PRESTOLA I SIŠAO U MATERIJALNI SVET KOJI SAV U ZLU LEŽI I ŽRTVOVAO BEZGREŠNO TELO SVOJE I STAVIO NA MUKE I DUH SVOJ I UMRO JE DA BI SMO SE KROZ NJEGOVO STRADANJE MI KOJI SMO GA IZDALI I PREVARILI SPASILI!

ZAŠTO JE SVE OVO BOG UČINIO ZA NAS LJUDE KOJI SMO PRAH I NIŠTAVILO, ZA MENE OSTAJE TAJNA.

DAKLE ODGOVOR NA PITANJE ZAŠTO NAS JE BOG OTAC KROZ ISUSA HRISTA TOLIKO ZAVOLEO DA JE SVU STRAHOTU PONIŽENJE I MUKU ON NAJPRAVEDNIJI I NAJSVETIJI PRETRPEO DA BISMO SE MI SPASILI - JA BEDNI LJUDSKI STVOR NE ZNAM!!!


ZAŠTO JE BOG SVEMOĆNI TO URADIO? DA LI VI MOŽDA ZNATE ODGOVOR?

BIO JE PLJUVAN JER NAM JE ISITNU REKAO. VREĐAN JER NAM JE BOLESTI ISCELIO. TUČEN JER JE SVETLOM PRAVDE ZASIJAO. ŠIBAN JER NAS JE VOLEO. RASPET JER JE UZEO SVE NAŠE GREHE DA BI NAS SPASAO. ISMEVAN JER JE SIN BOGA NEBESKOG. PROBODEN DA BI NAS KRVLJU SVOJOM OČISTIO. MRTAV I U GROB POLOŽEN A ONDA VASKRSAO DA BI SMO MI USTALI U ŽIVOT VEČNI!

ISUS HRISTOS JE SVE OVO ISTRPEO ISKLJUČIVO I SAMO ZBOG NAS NEDOSTOJNIH, GLUPAVIH I POGANIH KOJI SMO PRAH ZEMALJSKI I KOJI GLEDAMO SAMO KAKO ĆEMO STOMAKE DA NAPUNIMO I SEBI DA UDOVOLJIMO.

TO JE UČINIO ZA NAS KOJI I DALJE PLJUJEMO PO HRISTU I SMEJEMO SE NJEGOVOJ ŽRTVI, SUMNJAMO DA JE UOPŠTE POSTOJAO, A I AKO JE POSTOJAO ONDA SIGURNO NIJE BIO BOG NEGO NEKI ZANESENJAK...KOJI JE MOŽDA I POBEGAO SA KRSTA!!!

LJUDI MI SMO BUDALE A MISLIMO DA SMO MUDRI I ZATO JE NAŠA LUDOST JOŠ VEĆA! SREĆA NAŠA ŠTO NAS BOG NIJE ODBACIO, JER SMO MI SEBE VEĆ ODAVNO U PAKAO GURNULI!

ČIME SMO MI TO ZALUŽILI ŽIVOT VEČNI U CARSTVU SLAVE KROZ ISUSA HRISTA?

ODGOVORITE NA OVO PITANJE? NABRAJAJTE SVOJE ZASLUGE?

....I ŠTA KAŽETE JER TO ŠTO STE NABROJALI DOSTOJNO BESMRTNOSTI?

NEMOJTE DA SE LAŽEMO MI NIČIM NISMO ZASLUŽNI DA BUDEMO SINOVI BOGA U CARSTVU VEČNOSTI I RADOSTI NEOPISIVE - TO JE ISTINA!!!

ZATO SLAVA ISUSU HRISTU SLAVA OCU NEBESKOM LJUBAV NJIHOVA KOJOM SE SPASAVAMO OD SMRTNOGA ČASA I PAKLA OGNJENOG ĆE OSTATI TAJNA DO SVRŠETKA OVOGA VEKA!

OVO JE NAJVEĆE ČUDO OD SVIH! ČUDO LJUBAVI BEZGRANIČNE!

MI LJUDI SMO PRAH POGANI A ISUS JE SVETLO ISTINE, LJUBAV I SAVRŠENSTVO, ŽIVOT VEČNI I RADOST NEZAMISLIVA!

ZAŠTO NAS VOLIŠ HRISTE? MI SAMI SEBE MRZIMO, MRZIMO BLIŽNJE, MRZIMO PRIRODU, MRZIMO ISTINU, MRZIMO TEBE, PLJUJEMO NA OCA TVOG, BEŽIMO OD IMENA TVOG! ZAŠTO NAS VOLIŠ OVAKO ODVRATNE?

JEDINO ŠTO ZNAM I ŠTO SAM VIDEO JE DA SI LJUBALJU SVOJOM ISUSE SPASIOČE NAŠ POBEDIO MRŽNJU NAŠU! OD VUKOVA SI NAPRAVIO JAGNJAD, LJUBAVI NAŠA...

SPASIOČE NAS ISUSE HRISTE SINE BOGA NAJVIŠEGA TI ŠTO SVE ZNAŠ, ŠTO SI SVE SA OCEM STVORIO I ŠTO SI UVEK SA NAMA, NEPOSTIJE REČI KOJIMA BIH TI SE ZAHVALIO ZA SVE ŠTO SI UČINIO ZA NAS GREŠNE, SVE ŠTO BIH REKAO IZGLEDA MI NE DOSTOJNO TEBE I OCA NEBESKOG.

KAO OVCA TVOJA ŠTO I DALJE LUTAM PO LAVIRINTU OVOGA SVETA I NALAZIM PUT SAMO KADA SLUŠAM GLAS TVOJ, SLAVIM I HVALIM BOGA JER ZNAM KO MI JE PASTIR I KO ĆE ME SPASITI OD SMRTI, JER TE OTAC NEBESKI POSLAO KA NAMA NE DOSTOJNIMA DA NAS POZOVEŠ U CARSTVO NJEGOVO I EVO JA OVCA TVOJA DOTRČAĆU UVEK NA GLAS TVOJ - U OVOM DANU, U OVOJ NOĆI KADA MRAK SVE DUBLJE GUTA ČOVEČANSTVO JEDINO ŠTO MOGU DA TI KAŽEM JE :


HVALA ŠTO POSTOJIŠ ISUSE HRISTE SINE BOGA NAJVIŠEGA! ALELUJA...ALELUJA...ALELUJA...

ISUSE HRISTE BEZGREŠNI I PRAVEDNI ČEKAMO TVOJ DOLAZAK KADA ĆEŠ U SLAVI OČEVOJ I SLAVI SVOJOJ I SLAVI ANĐEOSKOJ PRAĆEN SILOM KOJA ĆE TI STAJATI SA DESNE STRANE DOĆI NA ZEMLJU I POKAZATI SVAKOM TELU I DUŠI DA SI TI ISTINITI I JEDINI BOG I SUDIJA SVIMA!!!

U SLAVU TVOJU I OCA NEBESKOG I ANĐELA SVETIH U RADOSTI SPASENJA SA SVIM SVETIMA MOLIM TE POMILUJ GREŠNE LJUDE I MENE NAJGREŠNIJEG!!!

ISUSE HRISTE LJUBAVI NAŠA ZNAM DA NAS VOLIŠ VIŠE NEGO ŠTO SMO MI IKADA VOLELI SAMI SEBE I BLIŽNJE SVOJE I TO JE ONO ŠTO NAS OKREĆE KA TEBI, ŠTO NAS ČINI TVOJIMA...JER VEČNA JE SLAVA TVOJA...AMEN

1 коментар:

  1. BOG JE STVORIO UNIVERZUM I ŽIVOT NA ZEMLJI ...http://szrzlj3.blogspot.nl/2017/04/bog-je-stvorio-univerzum-i-zivot-na.html

    ОдговориИзбриши