четвртак, 9. април 2009.

STOLICA


Preuzeto sa: romans.blog.hr


U Španjolskoj kći bolesnog čovijeka pozove svećenika da se pomoli s njezinim ocem i on pristade. Vidio je kraj kreveta bolesnika stolicu i upitao:


-Očekivali ste me?
Bolesnik će mi na to:
-Ne, zašto?
Svećenik:
-Mislio sam da ste meni postavili ovu stolicu.
Bolesnik:
-Ah, ta stolica... Nikomu nisam rekao. Nikada nisam znao moliti. Na misi kad mi se govorilo da molitve donose svetoću blagdanima. Ne znam kako, ali kao da su mi molitve kroz jedno uho ušle, a kroz drugo izišle. Tada sam prestao potpuno moliti. Prije četiri godine to sam rekao svojem najboljem prijatelju.


Rekao mi je:


-Josipe, moliti zapravo znači razgovarati s Isusom. Učini sljedeće:
Sjedni na stolicu i ispred sebe stavi drugu praznu stolicu i s vjerom gledaj u Isusa koji sjedi ispred tebe. Nje to glupost jer je Isus rekao:


Bit ću s vama do svršetka svijeta!


To sam i učinio. Tako mi je bilo lijepo da sam to činio po par puta na dan.
Svećenik se zgrakne.
-Radite tako i dalje!
Dva dana poslije svećenika nazove kći bolesnika da mu saopći da je umro.
Svećenik je upita:
-Je li umro mirno.
Ona odgovori:
-Jest, ali primjetila sam de se pokrenuo prema stolici. Umro je s glavom oslonjenom o stolicu.
Svećenik se zgrakne, obriše suze i reče:
-Kad bi bar svi tako umrli!!!!


ISUSE HRISTE LJUBAVI NAŠA, TI KOJI NAS NIKADA NISI NAPUSTIO, ČAK NI ONDA KADA SMO MI U BEZNAĐU I OČAJU SAMI ODUSTAJALI OD SEBE!


ZNAM DA KADA DOĐE ČAS SMRTI I TAMA BEZDANA SE OTVORI PRED NAMA - BIĆEŠ TU DA NAS IZBAVIŠ, JER SLAVA JE VEČNA TVOJA I OCA NEBESKOG BOŽE NAŠ, LJUBAVI NAŠA, SPASIOČE NAŠ!


VI STE SMRT I PAKAO I SVE NEPRIJATELJE BACILI U PODNOŽJE NOGAMA VAŠIM, NA RADOSTI SVIH KOJI SE KLANJAJU SVETOM IMENU VAŠEM!


ZAHVALJUJUĆI VAMA - ŽIVOT RADOST I SVETLOST CARUJU U VEČNOSTI!!!


NEKA DOĐE CARSTVO VAŠE...


AMIN!


ALELUJA...ALELUJA...ALELUJA...


1 коментар: