понедељак, 7. јун 2010.

Da TE samo dotaknem



DA TE SAMO DOTAKNEM

Sjedim do Tvojih nogu glave pognute.
Ne mogu pogled dignuti, gledati u Tebe.
Šutim, srce Te želi, moje usne ne govore.
Znaš sve moje misli, sve moje molitve.

Da Te samo dotaknem i dodirnem Ti haljine,
Moje srce bilo bi cijelo, sve rane bi nestale.
Da Te samo dotaknem i dodirnem Ti haljine,
Moje srce bilo bi cijelo, da Te samo dotaknem.

Sjedim do Tvojih nogu, pružam ruke drhtave.
Suze polako klize niz moje obraze.

Da Te samo dotaknem ...

Pružaš ruke, dižeš mi lice, Tvoje oči mi govore:
"Ne gledaj svoje grijehe, pogledaj u mene!"

Da Te samo dotaknem ...

1 коментар:

  1. Анониман17. мај 2012. 08:14

    NEZNAM TE PRIJATELU ALI NEKA TI GOSPOD PODARI JOS OVAKVIH PESAMA. OVA MI JE NATERALA SUZE NA OCI.SAMO NAPRED SA HRISTOM.

    ОдговориИзбриши