субота, 5. јун 2010.

Franjevacki band - samo tvoja ljubav Boze



Franjevacki Band ~
Samo Tvoja ljubav, Boze

Download link:
http://palotinci.hr/Ostalo/Duhovna-gl...

Lutao sam ovim svijetom
sam bez cilja i bez nade
umoran od svojih rana
umoran od svih lutanja

Sve dok me Tvoja ljubav, Boze
nije dotakla
sve dok me Tvoja ljubav, Boze
nije podigla iz blata

Nije bilo prijatelja
nije bilo nikog'
ruku da mi pruzi
moju bol da podijeli

Sve dok me Tvoje boli nisu
iscijelile
sve dok mi Tvoje svjetlo nije
sve moje rastjeralo tmine

Ref.
Samo Tvoja ljubav moze
uciniti da sve procvjeta
samo Tvoja ljubav moze
upaliti nova svjetla
samo Tvoja ljubav, Boze
samo Tvoja ljubav, Boze

Nema takve pjesme
nema takvih pjesme
kojima bih mogao
hvalu Ti izreci

Neka Ti zivot, o, moj Boze
bude hvala
neka Ti zivot moj, o, Boze
bude pjesma koja nema kraja

Ref. 2x

Нема коментара:

Постави коментар