недеља, 15. фебруар 2009.

Ko je ISUS HRISTOS?


Za razliku od pitanja, "Da li Bog postoji?", jako malo ljudi se pita da li je Isus Hristos postojao, a još manje je onih koji znaju ko je ISUS ZAISTA BIO, JESTE I BIĆE!

Preuzeto sa:
gotquestions.org

Generalno je prihvaćeno da je Isus zaista bio čovek koji je hodao zemljom, u Izraelu, pre skoro 2000 godina. Debata nastaje kada se počne raspravljati o Isusovom potpunom identitetu. Skoro svaka velika religija uči da je Isus bio prorok, ili dobar učitelj ili pobožan čovek. Problem je u tome da nam Biblija kaže da je Isus bio beskonačno mnogo više od proroka, dobrog učitelja ili pobožnog čoveka.

C.S. Luis i svojoj knjizi Klasično Hrišćanstvo piše sledeće: "Ovde pokušavam da izbegnem najveću glupost koju neko može da kaže kada govori o Njemu [Isus Hristos]:

"Spreman sam da prihvatim Isusa kao velikog moralnog učitelja, ali ne prihvatam Njegovo tvrđenje da je Bog." Tako nešto ne bismo smeli da kažemo.

Čovek koji bi bio samo čovek i rekao stvari koje je Isus rekao, ne bi bio veliki moralni učitelj. On bi bio ili ludak – na istom nivou kao i onaj koji tvrdi za sebe da je tvrdo kuvano jaje – ili đavo iz pakla.

Morate da se odlučite. Ovaj čovek ili je bio i jeste Sin Božiji, ili je ludak, a možda nešto i gore....Možete da ga zatvorite kao ludaka, možete da ga pljujete i da ga ubijete kao demona, ili možete da padnete pred Njegove noge i nazovete ga Gospodom i Bogom. Ali nemojte nastupati sa takvim pokroviteljskim i besmislenim tvrđenejm da je On bio veliki učitelj ljudi. On nam to nije ostavio nedorečenim. Nije ni nameravao.”

I onda, ko Isus tvrdi da jeste? Šta Biblija kaže ko je On bio? Pogledajmo prvo Isusove reči u Jovanu 10:30, “Ja i Otac jedno smo.” Na prvi pogled, ovo možda ne izgleda kao tvrdnja da je Bog. Međutim, pogledajmo na reakciju Jevreja na Njegovu izjavu, “Odgovoriše mu Judeji: za dobro delo te ne zasipamo kamenjem, nego zbog hule na Boga, što se ti – kao čovek – gradiš Bogom” (Jovan 10:33). Jevreji su Isusovu izjavu razumeli kao tvrdnju da je Bog. U stihovima koji slede, Isus nikada nije ispravio Jevreje govoreći , “Ja nisam tvrdio da sam Bog.” To ukazuje da je Isus zaista govorio da je Bog kada je izjavljivao, “Ja i Otac jedno smo” (Jovan 10:30). Jovan 8:58 je drugi primer. Isus je izjavio, “ Reče im Isus: zaista, zaista kažem vam: ja postojim pre nego što se Avram rodio!” I iznova, kao odgovor na ovo, Jevreji su uzeli kamenje u pokušaju da Ga kamenuju (Jovan 8:59). Isus proglašava svoj identitet izrazom “Ja sam” koji je direktna primena starozavetnog imena za Boga (Druga Mojsijeva 3:14). Zašto bi Jevreji želeli da kamenuju Isusa ako On nije rekao nešto što su oni verovali da je bogohulno, u ovom slučaju, tvrdnju da je Bog?

Jovan 1:1 kaže da “Bog beše Reč.” Jovan 1:14 kaže “Reč se ovaploti.” Ovo jasno pokazuje da je Isus Bog u telu. Toma, jedan od učenika ja izjavio u vezi sa Isusom, “Gospod moj i Bog moj” (Jovan 20:28). Isus ga ne ispravlja. Apostol Pavle Ga opisuje kao, “…velikog Boga i Spasitelja – Isusa Hrista (Tit 2:13). Apostol Petar kaže isto, “…našeg Boga i Spasitelja Isusa Hrista” (2 Petrova 1:1). Bog Otac svedoči o potpunom Isusovom identitetu rečima "Za Sina pak: "Tvoj presto Bože, stoji u sve vekove i žezlo tvoje pravosti je žezlo tvoga carstva."" Starozavetna proročanstva najavljuju Njegovu božansku prirodu,

“Jer nam se rodi dete, sin nam se dade, kojemu je vlast na ramenu, i ime će mu biti Divni Savetnik, Bog Silni, Otac Večni, Knez Mira.”

Tako, kao što je C.S. Luis zaključio, verovati da je Isus bio dobar učitelj ne postoji kao mogućnost. Isus je jasno i neporecivo tvrdio da je Bog. Ako On nije bio Bog, onda je bio lažov, i samim tim nije bio prorok, dobar učitalj ili pobožan čovek. U pokušaju da umanje značaj Isusovih reči, moderni “sholastici” tvrde da “istinski istorijski Isus” nije rekao mnoge od stvari koje mu Biblija pripisuje. Ko smo mi da se raspravljamo sa Božijom Rečju u vezi onog što Isus jeste ili nije rekao? Kako jedan “sholastik” dve hilade godina posle Isusa može da ima bolji uvid u ono što je Isus jeste ili nije rekao nego oni koji su sa njim živeli, služili i koji su učili od Njega samog (Jovan 14:26)?

Zašto je pitanje u vezi Isusovog paravog identiteta toliko važno? Zašto je bitno da li Isus jeste ili nije Bog? Najvažniji razlog zbog koga Isus treba da je Bog, je taj da u slučaju da nije Bog, Njegova smrt ne bi bila dovoljna da plati kaznu za grehe čitavog sveta (1 Jovanova 2:2). Samo je Bog mogao da plati tako veliku kaznu (Rimljani 5:8; 2 Korinćanima 5:21). Isus je morao da bude Bog da bi mogao da plati naš dug. Isus je trebalo da bude čovek da bi mogao da umre. Spasenje je dostupno jedino kroz veru u Isusa Hrista! Isusova božanska priroda je razlog zašto je On jedini put ka spasenju. Isusova božanska priroda je razlog zašto je On objavio, “Ja sam Put, i Istina i Život: niko ne dolazi k Ocu - sem kroz mene” (Jovan 14:6).

KO JE ISUS HRISTOS ZA TEBE?


A sada Brate i Sestro kad smo pročitali ovaj tekst, budi iskren pa reci sebi, a onda i svim drugima: KO JE ISUS HRISTOS ZA TEBE?
Ovo je najvažnije pitanje za sve nas! OD OVOG PITANJA ZAVISE NAŠI ŽIVOTI!
ONO ŠTA NAM JE OVAJ SVET OBEĆAO KAD SMO SE RODILI JE DA ĆEMO SIGURNO I DA UMREMO! KO NAM JE OBEĆAO I SVOJIM PRIMEROM POKAZAO BESMRTNOST UMREVŠI I VASKRSNUVŠI ZA NAS, A ONDA NAS I NESEBIČNO POZVAO U RADOST SLAVE BESMRTNIKA KO JE TAJ A DA NIJE ISUS! IMALI TAKVOG?!
NEMA NIKOG KOJI JE TO UČINIO ZA SVE NAS OSIM ISUSA HRISTA!!!

A ŠTA JE ISTINA, ISUS JE BIO BOG JESTE BOG I BIĆE BOG KAO NEODVOJIVI SIN OCA NEBESKOG SVEDRŽITELJA I BOGA OCA NAŠEGA!

TO JE ISTINA NAD SVIM ISTINAMA I NIJEDNO LJUDSKO POTVRĐIVANJE I PRIHVATANJE NIJE POTREBNO DA BI TA ISTINA ŽIVELA!!!

PITANJE KOJE SE TEBI POSTAVLJA JE SLEDEĆE: DA LI TI, EVO BAŠ SAD OVOGA TRENUTKA DOK ČITAŠ OVAJ TEKST ŽELIŠ DA PRIHVATIŠ TU ISTINU I PROSLAVIŠ ISUSA HRISTA KAO SPASITELJA SVOG KOJI TE IZBAVLJA OD SMRTI I PAKLA OGNJENOG I DA ODMAH ZAPOČNEŠ NAJVEĆU PROSLAVU POBEDE ŽIVOTA NAD SMRĆU, ZAJEDNO SA SVIM ANĐELIMA NEBESKIM I SA SVIM BESMRTNIM SINOVIMA BOŽIJIM I SA CELOM VASELJENOM KOJA SLAVI BOGA I HRISTA ILI ĆEŠ NEMO KAO MRTVAC DA GLEDAŠ U OVA SLOVA!

DA LI OVOGA TRENUTKA ŽELIŠ SVOM DUŠOM SVOJOM DA PRIHVATIŠ OVU ISTINU I KRENEŠ NA PUT U CARSTVO NEBESKO ILI JE ODBIJAŠ I OKRENUVŠI JOJ LEĐA BEŽIŠ U MRAK NE ZNANJA LAŽI I PROPASTI!

SLOBODNO ŠAPNI, RECI, UZVIKNI GDE GOD DA SI:

SLAVA ISUSU HRISTU I ČUĆETE SVI SVETI, ČUĆETE VOJSKA ANDJEOSKA, ČUĆETE ISUS, ČUĆETE BOG OTAC SVEDRŽITELJ. A KADA POČNEŠ DA SLAVIŠ OVO IME NAD SVIM IMENIMA, ONDA STRPLJIVO ČEKAJ DA SE PORADUJEŠ DANU, KADA ĆEŠ ČUTI HOR I GLASOVE SVIH SVETIH U CARSTVU BOŽIJEM KOJI PROSLAVALJAJU OVO IME I RADOSTI TVOJOJ KRAJA VIŠE NEĆE BITI!

SLAVA ISUSU HRISTU!...SLAVA ISUSU HRISTU!...SLAVA ISUSU HRISTU!...

19 коментара:

  1. SLAVA ISUSU HRISTU!...SLAVA ISUSU HRISTU!...SLAVA ISUSU HRISTU!...

    ОдговориИзбриши
  2. Sve ovo napisano,zaista ima smisla!Uvek kada sam razmisljala,jos kao mala,bilo mi je okrutno da Bog posalje sina,da toliko propati.Ali posle ove price,sve je potpuno drugacije,sve ima smisla.Ovo je najlogicniji odgovor na sve nase sumnje!Zaista zadivljujuce!

    ОдговориИзбриши
  3. isus je bio običan čovjek,kojeg bog posla,al svakom svačije

    ОдговориИзбриши
  4. ivan 17.3. i još neke iz ivana to stavite šta kazuje

    ОдговориИзбриши
  5. Ko ne veruje u Boga kao Svetu Trojicu,tome ne treba zivot...LJudi,opametite se!Gospode Isuse Hriste,Sine Boziji,pomiluj me gresnoga!Amin!

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман23. јун 2010. 14:18

    slava isusu hristu sinu bozijem.Amin

    ОдговориИзбриши
  7. verujte da je ISUS najveci posle gospoda boga u carstvu bozijem,,, DA JE SIN BOZIJI..JEDINORODNI SIN OD OCA PRE SVIH VEKOVA I BICE VAM BOLJE I MOLITESE KROZ ISUSA GOSPODU BOGU VECNOM JER JE DAO SVOG SINA ZA GREHE NARODA SVIH NAS U IME OCA I SINA I SVETOHA DUHA AMIN

    ОдговориИзбриши
  8. PA I SVAKO OD NAS JE OSETIO DA KAD SE MOLI DA JE BOLJE DA SE NAJEZI A TO JE DUH DUH SVETI I NARAVNO KED MISLIMO NA ISUSA ALI IIZ SRCA I VERUJEMO SVE JE BOLJE I BLITZI SMO IZ DANA U DAN KA BOZIJEM CARSTVU JER MI KOJI OVDE GRADIMO RUKAMA NEMAMO NISTA U CARSTVU BOZIJEM JEDINO STO SE GRADI IZ DUSE TO JE ZA CARSTVO I GOSPODA I ISUSA I SVETI DUH

    ОдговориИзбриши
  9. Sva slava, čast i hvala Ocu, Sinu i Duhu Svetome u sve vekove vekova. Neka bude volja NjegovaAmin.

    ОдговориИзбриши
  10. SLAVA ISUSU HRISTU SLAVA ISUSU HRISTU SLAVA ISUSU HRISTU! ISUSE JE SVE DOBRO NA SVETU! SPASITELJ ! BOG

    ОдговориИзбриши
  11. Анониман30. јул 2011. 04:33

    Sva slava, čast i hvala Ocu, Sinu i Duhu Svetome u sve vekove vekova. Neka bude volja NjegovaAmin.

    ОдговориИзбриши
  12. Анониман19. март 2012. 08:22

    2011 godine radio na bazenu Sportski Centar,rvao se sa drugom,udario me u celo slucajno pijavila mi se vena na celu prilikom udarca,otisao sam do doma zdravlja,i uputili me u urgentni otisao hvala Bogu nije nista bilo.Posle sutradan odma zadobio velike nemoguce strahove od toga,nije mi bilo do zivota,uzeo sam da citam molitve svaki dan,i dan i noc koliko sam mogao molio sam Boga da mi pomogne jednom sam legao da spavam i u snu mi se Isus Hristos pojavi i rekao mi je,SPASICU TE,ONAKO ISPRUZENIH RUKU KOLIKO SE SECAM,PROTIV STRAHA SAM SE BORIO 3 MESECA,BILO JE STRASNO,NEDO BOG NIKOME.POSLE SAM BIO KAO NOV COVEK,SADA IMAM 22 GODINE,ONO STO JE VOVEKU NEMOGUCE TO JE BOGU MOGUCE DA ZNATE SVI...I SVAKI DAN SE MOLIM GOSPODU ISUSU HRISTU,HVALA OCU I SINU I SVETOME DUHU AMIN,NEKA VAS BOG CUVA I POUCAVA HVALA.

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман19. мај 2012. 08:01

    NARAVNO DA JE BIO I OSTAO NASA SVETINJA I BOG JEDINI
    SLAVA MU VJECNA BILA

    SLAVA ISUSU HRISTU!...SLAVA ISUSU HRISTU!...SLAVA ISUSU HRISTU!

    ОдговориИзбриши
  14. DRAGI BOŽE MOJ, SAMO JEDNU ŽELJU U ŽIVOTU IMAM, DA MI JE BRACO ŽIV I ZDRAV.

    OPROSTI MI ŠTO SAM POSUMNJALA U TEBE, TVOJA PRAVDA JE VJEČNA, TI SI JEDINI BEZ GREHA.

    TVOJA DJELA KROZ NAS GOVORE DA POSTOJIŠ., ZNAM DA SI TU :)))))))))))))))

    ОдговориИзбриши