понедељак, 2. фебруар 2009.

A Vi ste...?


Šta si ti? Čime se baviš? Aha ti si inžinjer, a ti si student, vi ste doktor, a vi sudija, pored vas sedi profesor, drago mi je jasam stjuardesa, ja vozim tramvaj, dakle vi ste šlager pevač, a vi gospodine koji igrate šah na klupi ste arhitekta u penziji...Neverovatno je kako ljudi sebe degradiraju tako što se vezuju za neku profesiju koja čak postaje iznad njihovog imena, prezimena, emocije, karaktera...Neverovatno je da je čovek potpuno odbacio sva čudesa BOŽIJEG stvaranja. Pogledajte oko sebe i vidite kakva je to neverovatna moć, sila i intiligencija koja je stvorila svu vaseljenu pa i nas ljude. Pogledajte kako je čudesno to što smo živi, što čujemo, vidimo, osećamo, mislimo, govorimo, postojimo, što imamo razum, što je naša svaka ćelija najveća misterija pred kojom morate da zanemite. Pogledajte kako mozak funkcioniše,kako srce radi, kako pluća dišu, kako jetra preradjuje, kako bubrezi funkcionišu,kako se u ženama novi život iz dve ćelije radja praktično skoro od ničega. Da li je ceo ovaj svet sa svim što nas okružuje nastao zajedno sa nama da bi smo rekli: ja sam ekonomista, ja sam elektrotehničar...Dakle braćo, kada vas ja sad pitam ko ste vi hoću li dobiti pravi odgovor ili ono učestalo: novinar, prodavac, menadžer, direktor, sportista, programer, knjigovodja...Evo kako je na to surovo i bezosećajno pitanje odgovorio Uroš Marković koji je upravo objavio svoj album JESUS SAVES (ISUS SPASAVA) inače veoma poznat u svetu Jazz muzike kao vrhunski bubnjar, dakle kada su njega pitali ono čuveno A Vi ste...? Odgovorio je: Ja sam sluga ISUSA HRISTA!!! A muziku koristim kao platformu da NJEGA PROSLAVLJAM... Reče Uroš i sva se vaseljena zatrese, naravno ne od njegovog prodornog glasa, već od IMENA NAD SVIM IMENIMA ISUS HRISTOS! Braćo evo i ja hoću kada me neko pita da kažem da sam sluga ISUSA HRISTA! Sva mi se duša raduje, jer je to odgovor koji ona traži, to je istina za kojom vapi...SLAVA TEBI HRISTE BOŽE NAŠ I POMILUJ GREŠNE SLUGE SVOJE.
Brate i Sestro kako vam zvuči da budete sluge vaših profesija koje če utihnuti kao i sve na ovoj zemlji, da budete sluge nadobudnih šefova i direktora, poslovodja i političara lažova, da budete sluge svojih strasti i bogatstva, da budete sluge ovoga sveta koji sav u zlu leži i koji vam je samo sigurnu smrt obećao! Da li vam to zvuči primamljivo ili da budete večne sluge CARA NAD CAREVIMA SINA BOGA NAJVIŠEGA koji nas u večnost i blagostanje besmrtnih zove da svi budemo kako on kaže predivno stado sa jednim PASTIROM.
A ako se pitate kolika je plata na tom radnom mestu sluge HRISTOVOG, pa reći ću vam samo jedno, vi toliku sreću i bogatstvo ne možete ni da zamislite...Tačnije niko od nas!

Нема коментара:

Постави коментар